Du är allt man inte vill vara.

Hej bloggen! äntligen skriver jag igen, haha.. Igår när jag kom hem till Jonas ville vi göra någonting istället för att bara sitta hemma och häcka. Vi frågade jättemånga men ingen hade något förslag, haha. Så tillslut kom Jonas mamma på att vi kunde gå på nattbio, vilket vi gjorde. Vi tog första bästa, vilket var The Eye på rigoletto som började 23:30. Vi hade två biobiljetter så det var lätt ordnat, haha. Sen köpte vi popcorn & det var jättemysigt. JAg måste säga att filmen inte var så himla läskig som jag trodde att den skulle vara! Haha, men hur som helst, efter bion tog vi nattbussen hem till Jonas och gick och la oss direkt när vi kom hem (klockan två). Idag ska jag också sova hos Jonas, tre dagar i rad nu.. Myyys! Kevin är här nu, så dom sitter och spelar fifa för ovanlighetens skull, hahah. Vi var dessutom hos Jonas pappa idag och åt, det var jättemysigt det med. Jag var inte alls nervös som jag trodde att jag skulle vara, så det var jätteskönt. haha, ehm. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer! Jag uppdaterar kankse imorgon, men jag vill gå ut nu, jag vill inte bara sitta inne och kolla på när dom spelar fifa, det är sååå tråkigt. Jag vill gå på en promenad, haha.

Puss ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback