Blont hår?

Idag när jag kom till bagerilektionen så såg jag att Tove i min klass hade färgat tillbaka sitt bruna hår till blont igen. Och det var så himla snyggt! Vi pratade lite och hon sa att hon alltid trott att jag skulle se skitcool ut i blont hår eftersom att jag har den hurdtypen och blåa ögonen. Jag har funderat på att färga det blont förut, men sen tänkt att "nej usch, skulle jag aldrig våga" men samtidigt så måste man ju våga. Tänk om det blir skitsnyggt!! Jag ska fasiken boka till hos frisören och färga håret. Blont ska det bli! Inte för blont bara för det tror jag verkligen inte att jag skulle passa i. Lite mörkare än det här, typ lite mörka slingor, så är jag nöjd. haha! Vad tycker ni?   

Kommentarer
Postat av: jenny

gör det =)

2008-04-18 @ 17:36:04
URL: http://jnyyy.blogg.se
Postat av: Rebecka

gud va annorlunda du skulle se ut i det men prova :D

2008-04-18 @ 20:39:14
URL: http://rebeeckas.blogg.se
Postat av: Ida

Rebecka: jo men precis! det kommer kännas grymt ovant. men testa kan man ju alltid, så färgar man bara tillbaka om jag inte passar i det!

2008-04-19 @ 14:40:26
URL: http://idabarck.blogg.se
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback