Bagerimässan,

Tja! Har precis kommit hem ifrån bagerimässan. Är trött i benen och har typ ont i ryggen ifrån allting man plockade på sig! Men kul var det iallafall. Vi hittade trevliga tyskar som visade oss hur en av deras maskiner funkade, och så. Sen kom vi in på att Bella var i Düsseldorf för några veckor sen, då sa jag att jag skulle dit i Juni. Då log dom och sa "What are you going to do there?" Jag antog att dom fattade, men jag sa iallafall "I am going to watch Tokio Hotel" haha, och tjejen ba "I knew it!!" .. Hahah, det var lite roligt. För lite övrig info, så kom hon ifrån Stuttgart och berättade lite om hennes byten med olika flyg igår. Haha, hon var jätte trevlig, och likaså killen som stog där också. Sen gick vi vidare, vi provsmakade en heeel del massa saker och för varje ny ruta man gick till, kom det mer och mer papper och även mer i magen, haha. Nu ska jag plugga och sen ska jag till Jonas. Ska kanske sova hos honom också! Imorgon ska vi ha nationella i svenska i 5 timmar, skrivuppgift tror jag att det var.. Hoppas att det kommer gå bra! 

Puss ida 
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback