Älskling

Jag väntar på att Jonas ska logga in på msn. Han åkte hem för typ två timmar sen, och jag saknar honom som fan redan. Fan att båda är sjuka nu, usch. Jag älskar dig, du betyder allt och det menar jag. Utan dig skulle jag inte vilja leva! Jag hoppas att det blir vi föralltid, annars vet jag inte vad jag gör.
Hur som helst, Rebecka har kollat på flygtider till tyskland, det verkar som om vi ska åka ner den 10e juni, även om mamma tycker att vi ska åka ner den 11e. Men då blir det för kort, vi vill vara i Tyskland lite också.
Wohoo, nu loggade Jonas in, puss på det. Nu ska jag försöka dra i mig mitt te igen.

Kram Ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback