13.06.08



Tydligen så får man bara börja köa ifrån dagen innan i Dortmund. Det kommer bli total kaos. Folk kommer köa till att få köa typ, och sen kommer alla tjaffsa om vilka nummer man ska få. Jag tycker det kommer bli helt dumt.. Och jag hoppas verkligen inte att det här stämmer, för jag har inte sett det någonstanns på Westfalenhalle's hemsida. Så antagligen är det bara ett rykte, eller det är det jag hoppas på iallafall. Hur som helst, snart kommer farmor och farfar hit och jag ligger fortfarande i sängen och käkar halstabletter. Det känns inte så jätte lockande att få gärster när man fortfarande mår dåligt, men det är ju farmor och farfar och dom har jag saknat jättemycket eftersom att vi inte träffats på ett tag .. Så det blir bra. Haha.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback