Torsdag.

Jag har inte skrivit i bloggen på ett tag nu och anledningen är att jag mest är inne på min bilddagbok.
Iallafall, idag har jag varit i skolan .. Har inte hänt så mycket eftersom att vi bara hade engelska och svenska. Det var rätt skönt med tanke på att vi bakar alla andra dagar, det kan bli för mycket ibland och speciellt när vi gör samma saker 24 ggr varje lektion. På svenskan satt vi bara och lyssnade på våran lärare, som vanligt och sedan på engelskan skulle vi översätta ca 30 ord, det gick rätt så bra! Sedan var skolan slut och jag gick hem.  Kommer säkert skriva mer ikväll.

Kram/I
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback