montag

Sitter & pratar i telefon med Rebecka nu ((': hon har hicka! :D
fyfan vad jag är nervös! ; _ ; Imorgon ka vi ha uppvining med kören & om en vecka ska jag ha prao! 8'o JAG VILL OCH JAG VÅGAR INTE!!!!!!!!!!!!1

hahahhahaahhahahahahhahahahahahahhahahaha fyfan vad rolig rebecka är! hon slår upp vad kissnödig är på tyska, hahahah fyfan! :D, "kiss...kissa..kissnödig!" hahah och hon kom fram till att det var, Kleinmachen! 8) (stavning?) <3<3<3


   åh, minnen! <3
   jag var fan nr 3.
 TA MIG TILLBAKA
Kommentarer
Postat av: Rebecka

ahhaahhahahahahahahahahhahahahhahahhahahahahahahahahahahahaha
nej, det är rätt bara att det ska vara mellanslag :D

2007-11-19 @ 16:39:55
Postat av: Ida

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH! 8) åh, okej. taaackar! ;D

2007-11-19 @ 16:42:35
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback