Hm..

De få personerna man trodde att man kunde lita på, försvinner?
Det känns bara som att alla sviker.

Idag har jag iallafall varit på gymnasiemässan med min familj.
Jag följe endast med för att hjälpa lillebror med frågor och så..
Tråkigt? Nej, inte så värst .. Träffade många gammla vänner som jag inte
träffat på år & dar. Det är alltid kul. Dessutom mår jag lite bättre idag, även
om det känns som om mina ben ska vika sig och jag ska falla ihop när som helst.
Skola oom två dagar iallafall, jag får vila upp mig tills dess.

Puss /I
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback