fortättning på.. "tisdag & onsdag"

Onsdag: .. När jag gick hem ifrån skolan så var det någon som hade råkat släppa ut sin hund. så det var 5 stycken småtjejer som sprang efter och skrek "STOPPA HUNDEN!" och jag som är rädd för hundar!!! okej, visst var den inte så stor. men skulle inte du också bli rädd ifall det kommer en rotweiler (stavning:S?) springandes emot dig med full fart? jo, det skulle du nog.. annar bestämmer jag det!!. Just nu håller jag på och skriva på min "Essay" som ska vara inlämnad imorgon. dessutom ska jag göra klart Bellas & "min" inbjudan till en bakdag med föräldrarna. hoho :* efter det ska jag nog ladda upp bilderna ifrån köruppvisningen. önska mig lycka till, jag är oteknisk!

Puss/I
Kommentarer
Postat av: Rebecka

du, jag skulle ha dött!

2007-12-04 @ 16:05:43
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback