:>

aa okej, jag har typ inte orkat/fått vara inne på datan
under de här dagarna som har varit. och det känns
typ som om jag har missat jättemycket! :S, jag har
ju inte det egentligen .. men aa! (a). jag har iallafall
prao nu under tre veckor på onsdag, tosdag & fredag
och jag börjar vid 06.00 och måste gå upp 04.00, därför
är jag typ helt slut när jag kommer hem! , _ , .. iallafall..
jag tänkte berätta vad jag gjort under dagarna som har varit!

onsdag: jag hade prao, & jag fick bland
annat väga upp 500g bitar med 5 liter pepparkaks-
deg. diska, dekorera tårtor, göra "knasbollar" och
"tomtesäckar", göra mer pepparkaksdeg. osv!

torsdag: ungefär samma här. dessutom
träffade jag jonas efter praoen! :)).. OCH SÅ
FICK JAG REDA PÅ ATT JAG FICK ÅKA TILL TYSKLAND
MED REBECKA OCH HENNES MAMMA! (<333 wohoo!)

fredag: samma som de andra två dagarna.
+ att jag träffade rebecka och my en snabbis! <3
och aa .. typ det jag har gjort än så länge idag oO
Kommentarer
Postat av: Rebecka

FY FAN. VI SKA VERKLIGEN ÅKA. DU&JAG

2007-12-04 @ 01:51:13
Postat av: Ida

Ja, det ska vi!!! Fan vad vi är bra!

2007-12-04 @ 14:05:32
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback