Elton John - Your song

jag funderar stark på att sjunga den här låten nästa termin på kören!
vad tycker ni? den är ju såååå bra! :D dessutom har jag jättetråkigt och
jag skulle uppskatta ifall nån kunde komma och underhålla mig under
tiden min familj är på match! + att det är mörkt och jag är mörkrädd..
Jag kan ju passa på och skriva att jag spände min tandställning idag
också! pappa följde med <3 hihi ;D, jag tog metallic röd färg om nån
ville veta. dessutom sa hon att nästa gång jag kommer dit, så kommer
mina tänder att ha glyttat sig jättemycket, och blivit någotlunda raka!
WOOHOO! :D det känns toppen faktiskt. även om det gör jävligt ont
just nu och kommer göra ännu ondare imorgon. men det är sånt man
får leva med! Jag kommer ju få finaste tänderna sen när allt är klart :D

Aja! Puss/I

My gift is my song and this one's for you

And you can tell everybody this is your song
It may be quite simple but now that it's done
I hope you don't mind
I hope you don't mind that I put down in words
How wonderful life is while you're in the world

I sat on the roof and kicked off the moss
Well a few of the verses well they've got me quite cross
But the sun's been quite kind while I wrote this song
It's for people like you that keep it turned on

So excuse me forgetting but these things I do
You see I've forgotten if they're green or they're blue
Anyway the thing is what I really mean
Yours are the sweetest eyes I've ever seen

And you can tell everybody this is your song
It may be quite simple but now that it's done
I hope you don't mind
I hope you don't mind that I put down in words
How wonderful life is while you're in the world

I hope you don't mind that I put down in words
How wonderful life is while you're in the world
Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ja, sjung den, den är verkligen jättefin :)

2007-12-04 @ 16:04:33
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback