Shit.

Shit, jag har inte skrivit på hur länge som helst. Så  nu ska jag försöka skriva lite om vad som har hänt. Haha!  Ja, vart ska jag börja? Igår sov jag hemma hos Bella och var först med Rebecka på dagen och det var jättekul eftersom att jag inte träffat henne på två veckor. Vi var hemma hos mig och kollade på TH's nya live dvd och det var helt överbäst kan jag ju säga, helt klart. Sen mötte jag Bella i gullmarsplan så åkte vi hem till henne för att sedan åka till Jonas och Kevin i Trångsund. Där var vi hela kvällen och när vi skulle hem hade tågen slutat gått, så vi fick ta nattbussen som var försenad med typ en kvart, fyfan! oO Men den kom iallafall och sen tog vi tunnelbanan och sedan en till buss hem.. Vi somnade vid halv fyra tror jag. Sedan ringde klockan vid halv åtta eftersom att vi skulle ha bakdag med klassen! :D Det var jätteroligt, föräldrarna fick vara med och vi gjorde allt möjligt som har med julen och göra. Jag kommer säkert lägga upp bilder på det det senare när jag laddat upp dom.

Nu är det mat!
Jag kankse hinner logga in senare, men jag ska kolla på "material girl's" med Hilary Duff, så jag kankse inte hinner.  :* Imorgon ska jag vara med Jonas, men aja. Puss hej! Och jag måste plugga .. Men vem fan orkar det när det är en vecka kvar tills jullov? Äsch, jag får väl sätta mig ned och göra det så att det blir klart i tid.

/ I

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Puss!
jag ska kommentera varje gång du har skrivit så att du vet att jag har läst. Imorgon ska vi ses och då ska vi göra en hemlis! ;)

2007-12-17 @ 18:28:44
Postat av: Hanna

Du har säkert redan hört och jag vet inte om det är sant... men det verkar det! Tokio Hotel ska iaf komma till Sthlm i vår ;)
http://kenzaas.blogg.se/1198070176_tokio_hotel_kommer_ti.html#comment

2007-12-19 @ 16:56:24
Postat av: Ida

Rebecka: är det den hemlisen jag tror, det som vi pratade om igår? ;D

Hanna: jaaa jag veeet! :D omg, 3 apriiil :D men tack för infot :D

2007-12-20 @ 08:53:07
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback