morgon

skolan började i måndags och jag måste faktiskt erkänna att det var kul och träffa alla igen - även om jag helst av allt gärna skulle velat slippa träffat vissa. menmen, sånt är livet och jag får stå ut med dom i 2 år till.. igår var den en jätteslapp dag , vi fick sitta på en stol och bara lyssna på vad kjell skulle säga, efter det var vi tvugna att åka in till stan för att fråga i olika affärer "vad kvalitet innebär för dom". och eftersom att vi var inne i stan kunde man ju lika gärna gå till press-stop också , och det gjorde vi. jag köpte BRAVO nr 35 eftersom att bill är med i den tillsammans med sin nya tatuering (a). imorgon ska vi förhoppningsvis åka till press-stop igen eftersom att vi bad dom lägga undan två POPCORN till oss ifall den hade kommit in - vilket jag verkligen hoppas. det är nämnligen en affisch på tokio hotel när dom är i sverige, mega poster dessutom! även om jag undrar vart någonstanns jag ska göra av den så vil jag ha den x''D liksom , det är ju i sverige! . igår kväll innan jag skulle gå och lägga mig , så skriver Em till mig och säger att tokio hotel ska komma tillbaka hit, den 30 oktober. gissa hur glad jag blev! tänk om det är sant och pappa gjorde allt för att leta efter biljetter, men det fanns inga. dessutom så stämmde det inte utan det var väl nån unge som hade hittat på det där igen >_> äckel korvspad! menmen, nu ska jag äta frukost och antagligen sätta på mig en vinterjacka eller något. det är ju typ minusgrader ute. fyfaan det gillar vi inte. jaja, idag ska vi även ha våran första svenska och engelska lektion - läxor nästa? det känns iallafall som det.

Puss .
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback