rättegången skjuts upp.

gick in på aftonbladet och tänkte läsa lite fakta om hur rättegången går för mordet på Therese. fick en chock när jag såg att rättegången har skjutits upp. i tidningen står det såhär:

"Rättegången om mordet på Therese Johansson Rojo, 15, har hastigt avbrutits. Den mordåtalade 16-årige pojken har förts bort med ambulans.
– Han fick en väldigt kraftig ångestreaktion efter att han lämnat sin berättelse, säger Claes Borgström, pojkens advokat."


shit. vet inte ens vad jag ska skriva! "synd" om killen, *NOT* han får stå sitt kast för de han har gjort. trodde han att de skulle komma undan eller när han mördar en person som han kysst några veckor innan. hörde också att tjejen hade suttit och lett under rättegången. hon kan ju inte vara riktigt frisk. vem sitter och ler som om man är nöjd för de man har gjort när man ska bli dömd för någonting i rätten.

 tillbaka till killen då. jag tycker inte att han har rätt til sjukvård. låt han sitta där och hyperventilera! han tog ett liv, för att han ville ha tillbaka sin flickvän. det är bara sjukt, och det finns nog ingen rimlig förklaring till det. hos normala människor finns det ett stopp i hjärnan.. men tydigen inte hos honom. så nu skjuts ju då rättegången upp som sagt. sätt in honom (och henne!) bakom galler och bom direkt istället!


Tove och Tim
Kommentarer
Postat av: ms. Romanova

JÄTTEBRA ATT DU LÄGGER UT BILDER PÅ DEM SOM GJORT DET, DOM SKA FAN FÅ SKÄMMAS !

2009-09-11 @ 17:22:05
Postat av: SANDRA

fruktansvärt!

2009-10-26 @ 14:50:34
URL: http://kumpelsandra.blogg.se/
Postat av: sara

jag kände theres och vet vilka tim och towe är och jag tycker det är sjukt att dom fick ett sånt jävla milt straff!!!!!



theres var underbar så att dom fick 18 månader på vård grejs gör mig förbannad

2009-10-28 @ 19:58:53
Postat av: jennie

jag fattar inte hur man kan döda en person pga av ett strul? :S det va ju inte ens therese fel , det va ju tims fel från första början! varför skulle då therese straffas? :O

tove och tim är ju helt fuckade i huvet!!!!!!

2009-12-22 @ 10:56:21
URL: http://bararosa.blogg.se/
Postat av: frida

JÄÄÄVLA IDIOTER! LÅS IN JÄVLARNA FÖR GOTT!!!!!

2010-01-12 @ 18:32:35
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback