ny säng? ja tack

sitter och kollar lite på IKEA's hemsida. jag funderar på att köpa en ny större säng när jag fåt min lön. jag har hittat en 120 säng och den kostar endast 375:- för stommen. och den är helt okej! det är ju ändå madrassen som räknas, haha. men ska nog åka dit och kolla på den först. sen måste jag självklart ha en ny madrass eftersom att min jag har nu är för liten. så de är de som kommer kosta isånnafall.

här är iallafall sängstommen. tycker den är helt okej!
finns även i svart! (tror jag ska köpa en svart eftersom jag har svart & vitt tema i mitt rum)


vad tycker ni om sängen? dock ska det ju vara en större madrass än den på bilden!
och sen trät i svart också
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback