i lund!

sitter i lägenheten med Jonas, Amanda och Leo. snart ska de gå hem för Leo ska jobba imorgon. imorgon ser programmet ut såhär:
- Amanda kommer och äter frukost med mig & Jonas. (om han inte följer med Leo till jobbet.)
- går in till stan och köper en skiiiitfin jacka jag hittade och la undan.
- åker och badar malmö.
- tar engångsgrill hos Amanda och grillar i en mysig park.

åh! det är verkligen jättemysigt här och resan gick jättebra och snabbt. jag sov lite också, jätteskönt :)
nej nu ska jag draaa och vara trevlig.

pussis!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback