"han är så vacker"

skriver ifrån mobilen igen, hehe. ska skriva ett kort inlägg för har skitont i huvudet!! men jobbet gick bra. tjänade över mitt mål, fick 540 så jag är nöjd. Sandra födde inatt också! halv 5 inatt ringde mormor och berättade att hon och Tore fått en liten pojke för en timme sedan! (03:30 ungefär). han är fullt frisk och väger 3100 gram och är 50cm lång! åh, jag vill bara åka till Danmark och träffa hela familjen nu! 3 veckor för tidigt kom han också, haha. men aja, nu ska jag sova! Jonas kommer och gör mig sällskap snart också! <3 godnatt.
Kommentarer
Postat av: laila

Godnatt :)

2009-08-25 @ 02:46:30
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: bloppi

hej :) ska du fortfarande ha tubkänningen?

2009-08-25 @ 21:32:48
URL: http://bloppibloppis.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback