Tisdags kväll.

Sitter och gör ingenting just  nu. Jag och Jonas har precis kollat klart på ett avsnitt av Goddip Girl, imorgon ska jag passa F och sedan ska jag ut med Jonas och några till. Mys! Kommer få runt 200:- så tar med mig det jag får, haha. Pank sedan dagen efter! Men då ska jag passa F igen, så då blir jag rik igen. Och sedan kommer studiebidraget dagen efter, på fredagen! Hihi. Dock är planerna för utgångnar i veckan ändrad. Imorgon ska vi ju som sagt ut, men på fredag ska vi nog inte det. Dels för att jag och Jonas firar 10 månader då, och då ser man ju hellre fram emot en mysig hemma kväll med sin älskling! Eller hur? MEN.  Vi kankse ska på Simple Plan konserten om allt går som det ska.. Både jag och Jonas tycker om de, och hans favoritband sedan 4år tillbaka - ska vara förband!!!! Coolt. Hoppas för hans, (och lite för min) skull att vi får biljetter , för jag vet själv hur glad och lycklig jag blir av att se tokio hotel. Ja ja, hur som helst! Min älskling kommer få en liten överraskning på fredag av mig, haha. Vet dock inte hur jag ska lägga upp de. Men det löser sig! Kan dock inte avslöja någonting eftersom att han läser mig blogg, haha. Men skriver om det på lördagen, eller fredags kvällen om vi inte går på konserten.

/ Ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback