I leave you magazine

Har precis kommit hem till Jonas nu och sitter och äter lite fil med bananer, macka och dricker varm choklad. Jag mötte upp Jonas och Kevin efter konserten på Annexet, haha. Och konserten hade tydligen varit jättebra!!! De blev lite strul med biljetterna som de skulle hämta ut, de låg inte i kassan osv .. (& då även Simple Plan biljetterna eftersom att de ligger i samma kuvert). Men de löste sig tillslut, och de fick gå in innan kön. Haha! VIP. Hoppas att de löser sig med Simple plan imorgon då också, för vi kommer antagligen få göra samma sak som de gjorde.

Imorgon kankse vi även ska till erikdalsbadet innan konserten. Fatta mysigt! Det var ju så himla länge sedan jag var där och gud, jag vill verkligen - haha. Vi kommer antagligen åka dit med Danne och hans lillebror då. Mysigt!!!! Hoppas bara att vi hinner. / Ida

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback