Är du beroende av din mobil?

Var ligger din telefon när du sover?
Beror lite på vart jag sover. Ofast nattduksbordet.

Hur ofta ligger din telefon hemma utan batterier?
Inte ofta.

Hur känns det när du inte har din telefon på dig?
Väldiiiigt tomt!

Får du någon gång höra att du är en telefonälskare?
Nej? Haha.

Samtalsminuter har du ringt?
6 timmar, 12 minuter och 14 sekunder.

Hur många telefoner har du haft det senaste året?

Oj, tre tror jag.

Är folk irriterade över att din telefon ständigt är med dig?

Det händer väll. Men det är väll inte deras problem, right?!

Vad står de i de 4e sms:et?
Ifrån Mattias "Jag har inte bestämt om/när jag ska dit än ;P"

Vem är 6a på listan över mottagna samtal?
Hem.

Vem är 2a på listan över uppringda nummer?
Kevin.

Som bakgrunds bild?

En bild på mig och Baloo.

Hur många procent batteri har du?
37%.

Vem gillar du mest av dina kontakter på mobilen?
Flera stycken. Jonas, Rebecka, Anna, Malin & massa fler.

Vem är den första på bokstaven "G" i din Kontaktlista?
Gunhild.

Vad heter din mobil, som bluethooth namn?
ida <3 jonas

Den bästa låten på din mobil?
De flesta.

Den sämsta låten på din mobil?
Inga vad jag kan komma på.

Vilken är den första bilden när du går in på dina foton på mobilen?
En bild på mig, Anna och Jonas inne på Burger King i Farsta.

Hur mkt är klockan när du gör de här?
13:30
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback