Tisdag

Sitter i skolan nu och har teori. Inte för att vi gör så speciellt mycket, haha. Men iallafall! Snart ska vi i klassen delas upp i 3 grupper och sedan väja ut ett kort som vi ska ha som inbjudan till våran studentskiva. Super! Nehe .. Nu ska de i studentgruppen välja.. Är det inte allas studentskiva? Right!? ....  Efter skolan ska jag träffa Jonas, och sedan ska jag åka och passa F. Cashflow, haha. Hur kommer eran dag att se ut?

Gårkvällen var rolig! Det började med att jag och Jonas var inne i Farsta och åt lite på Burger King, jag var ju så himla hungrig. Sedan ringde Kevin och så åkte vi in till stan, jag köpte ett par långa strumpor! Sedan satte vi oss inne på Harry B James för att Kevins kompis fyllde 19år, så vi firade honom lite. Efter att vi suttit där ett tag bar det av till Trångsund för att jag skulle hämta min religionsbok som låg hemma hos Jonas, och sedan åkte jag hem. Usch! Alltid lika tråkigt & tomt. Men framförallt, kallt, att ligga i en säng utan sin pojkvän.
 
Nu ska vi fortstätta med teorin. / Ida


Snart är det jultider!!!! och Jonas kommer inte vara hemma då.. *snyft* han ska till fjällen med sin pappa, hans fru & hennes barn och lämna mig i 8dagar. haha, fan, jag ville också följa med!! Så himla kul med fjällen ju, och åka skidor. Tur iallafall att han kommer hem till nyår!
Kommentarer
Postat av: Rebecka

Idag ska jag först träffa Tillan för hon ska låna min kamera till Liverpool. Sedan ska jag åka och jobba på "rock the bells tour". Det är någon slags hip hop festival och inatt ska jag kolla på presidentvalet i USA, haha :D



Tack för att du finns bästa vän <3

2008-11-04 @ 14:16:40
Postat av: Ida svarar

Haha. fan vad cool du är! Su får smsa mig och säga hur det går?! :D



Tack för att DU finns bästis! <3 Jag älskar dig så himla mycket!

2008-11-04 @ 16:34:55
URL: http://idabarck.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback