Plugg plugg plugg ..

Jag pissar på det här provet *kör Jonas stockholms dialekt*
hahaha. Nej men allvarigt, jag vet inte riktigt hur det här kommer att gå. Men nu har jag iallafall fixat i ordning mig, och har precis ätit klart min goda frukost(/lunch) .. Om en timme börjar jag, och jag får hoppas på allt i världen att jag klarar det! För jag hatar omprov. Eller ja okej, prov överhuvudtaget. Förresten, haha. Undra hur många som kommer att vara borta ifrån skolan idag. Antagligen mer än halva? Vi har ju prov, haha.

 / I.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback