Uppdatering.

Ah, så var man tillbaka igen! Haha. Har inte varit så aktiv på sistonde, det har varit rätt mycket på g.. Och jag hoppas att ni har förstående för det. Men, den goda nyheten, Im back!

Jag har just precis klivit in genom dörren ifrån att ha fått skjuts hem ifrån Jonas. Sov där inatt efter en liten kräftskiva hemma hos honom och dagen innan det, var det 080808 inne i stan. Ska jag vara riktigt ärligt så vart kvällen riktigt lyckad efter några timmar av besvikelse. Kvällen började med att vi mötte upp några kompisar, för att sedan gå vidare till Slussen för att kolla på fyverkerierna som skulle börja klockan 22:30. Mitt under allt dyker Bella and the gang upp, haha. Och gud var roligt det var att träffa alla igen . Stefan som jag inte träffat sedan dagen innan skolavslutningen och likaså med Daniel. Vi träffade även Mattias och Richard en snabbis, men dock inte så länge . Och efter detta gick vi vidare till Stureplan som vi trodde skulle bli världens hit, men tankarna ändrades ganska snabbt när vi i en timme försökte ta oss förbi folkmassan bara för att komma över till nästa gata som egentligen brukar ta 30 sekunder. Hur som helst, vid handelsbanken skulle vi möta Kalle, och sen mötte vi Cattis!!! Åkte vidare till slussen och åt lite mat för att sedan åka tillbaka till centralen och lämna Alex som skulle ta nattbussen hem , och jag, Jonas och Cattis fortsatte ner till Stureplan! Och jag kan ju bara säga en sak.. Fy fan vilket drag det var där! Och vad roooligt!!! Jag smsade Maria som ringde och efter ca 20 minuter träffade vi henne, Carro och Micke. Lite försök till att dansa, haha, och sen vidare till gullmarsplan för att ta nattbussen hem till Trångsund. Hur lyckad kväll som helst! Bilder kommer när Maria laddar upp, och när jag orkar koppla in kameran, hhaa!

Edit: en bild ifrån kvällen 080808 utanför dansgolvet på stureplan. 
På bilden är Cattis, Jonas och jag, fångad av fotografen Maria, haha..
 


Ha det så bra så länge!

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback