KALAS.

Hej! Är hemma hos Jonas nu och håller på att göra tårtor, haha. Första är klar och står i kylen, nu är det dedn andra som är till imorgon. Om ett litet tag kommer Jonas mamma hem så ska vi gå ner och handla lite frukt som vi kan lägga på tårtan :). Och just det, igår fick jag feber, 41 grader hade jag när jag gick och la mig, bra tajming.. eh nej! Mår lite bättre idag, bara det att huvudet håller på att sprängas, men ja jag ska inte klaga nu! haha.. Nu ska jag fortsätta :) bilder ifrån igår kommer ikväll tror jag. Undra vad Jonas kommer få i present nu idag av alla gäster! Puss puss!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback