You rock my world

Tycker att det är extremt dålig stil som vissa personer kör med. När man hör av sig själv, så svarar de inte ens. Men när de passar för de - så kan de svara. Blir så trött på alla ursäkter.

Nog om det, nu pallar jag inte slösa en massa jobbig energi på de människorna som håller på så, och ändå inte få ut någonting av det. Mamma kom och hämtade mig hos Anna och Nico, så himla snällt! Och vad skönt. Jag skulle nämnligen bära på 2 väskor och 1 påse med min onda rygg, haha. Helgen har iallafall varit så himla mysig!! Längtar redan tillbaka, haha. Ska lägga upp bilder snart så får ni se :)

Nu ska jag snart äta en jättegod middag.
Sen ska jag typ titta på tv och lägga mig i sängen. Imorgon öppnar jag på jobbet, så det blir att gå och lägga sig tidigt idag.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback