Wroooooom

Hej allihopa.

Nu är jag hemma ifrån jobbet! Dagen har gått hur fort som helst.. Började med tandläkartid klockan 09:10. Eftersom att jag har haft tandställning så är de tvugna att kolla lite då & då hur det ser ut i min mun, ifall någonting flyttats eller så. Men det såg helt perfekt ut :D så det var jättehärligt. Sen fick jag även kolla om jag hade mina visdomständer, och det hade jag - 4 stycken. Haha.

Sen åkte jag till jobbet och var där klockan 10. Klockan 16:00 tittade jag på klockan och insåg att jag slutade om 30min. Helt sjukt vad dagen har gått snabbt :O

Tänkte ladda upp mina videos ifrån konserterna på youtube, men någon snäll som kan förklara för mig hur man lägger till en text över videon där det står att det är min? Jag har verkligen försökt, men jag förstår inte hur man gör.

Ska visa er bilder sen ifrån resan!
Nu ska jag äta, och sen ska jag kanske till bauhaus med mamma. Efter det blir det familjen annorlunda :D woho! Mitt favoritprogram, hahah.

Ta hand om er.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback