Lass uns laufen

hej babes!

har pratat med hanna i telefonen i typ någon timme, men sen dog min comviq mobil och jag hittar ingen laddare till den. typiskt! just nu håller jag på att titta efter lite snygga kläder som jag kan klicka hem. vill ha lite nya! :D någon som har några förslag på något klädesplagg?

dagen på jobbet har gått bra iallafall. vi "flög" iallafall till blåkulla och letade efter ett stort påskägg som det var russin i. alla barnen var helt galna, haha. hade tyvärr inte fått information om att vi skulle vara utklädda (om man ville), så jag dök upp utan sjal och alltihopa. så tråkigt! hade gärna velat vara utklädd och sminkad som påskkärring, men men. det får bli en annan gång :). snart ska jag hoppa in i duschen och efter det ska vi äta. vad ska ni göra för roligt ikväll?

bilder ifrån imorse i väntan på bussen!

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback