Bildregn ifrån Dortmund -08

Hej sötnosar!

Idag har jag faktiskt haft fullt upp. Haha. Eller jag ska bara ärlig, jag har faktiskt inte orkar skriva idag. Jag har nämnligen hittat mina bilder och videos ifrån Dortmund! Så just nu håller jag på att ladda upp lite videos på youtube, bland annat ifrån konserten, haha.

Tänkte bjuda på lite osedda bilder ifrån resan.
Våran flagga! ♥

Utsikten ifrån vårat hotellrum.

Ser ni någon likhet mellan bilderna?
Bild 1: min och Rebeckas flagga.
Bild 2. Tobi tar emot den och viker ihop den lite sött, haha! Han var så himla snäll. Vi hade först kastat upp den på scenen och sen såg vi Tobi och tänkte att han kunde ge den till grabbarna istället - därför bad vi vakterna att ta ner den ifrån scenen så sprang vi till Tobi och gav den till honom. Han blev jätteglad och lovade att han skulle ge den! haha. Tror dock inte han gjorde de ;)

Kommentarer
Postat av: Martina

Dortmund xD Skulle också vilja ha sett den konserten. Lyllos dig!

Jag var på ett rescuecenter för övergivna djur i en månad, om du går in på Irland 2008 på min blogg, så hittar du bilder där ifrån :D Det där landet har världens finaste natur.

2010-03-29 @ 21:56:18
URL: http://zoomintome.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hejsan!

Jag hittade din sida här när jag sökte på att resa ner till Dortmund. Och då måste jag fråga, hur tog ni er dit? Med Tåg/buss? Hur mycket kostade det och vart bokade du? :D



Jättetacksam för svar! :)

2010-11-13 @ 16:25:55
URL: http://hanam.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback