Those days are gone

"Your the sun and Im the moon"

Har precis fixat mig klart och väntar på att Jonas ska bada klart. passade på att sätta på Tokio hotels låt In your shadow. Saknar Hanna som fan när jag lyssnar på den låten eftersom jag tänker tillbaka till Göteborg och konserterna jag var på. Åh, kärlek på det. Men Hanna ska kanske komma upp nästnästa helg, kommer hålla tummarna att det går! :D

Vet inte vad vi ska hitta på idag. Vi kanske skulle titta på film ikväll med Jessica och Danne men vi får se hur det blir. Jaja, nu ska jag fortsätta lyssna på låtarna.

Vad ska ni göra idag allihopa?
Puss på er.

Bilder ifrån sommaren 08. (Jonas har typ inga bilder på sin dator, därför det blir såhär gamla bilder. Haha)

Bild 1. På hotellet i Malmö, påväg till Danmark för att hälsa på släkten med familjen + Jonas.
Bild 2. Jag och en bortklippt Bella på någon tjejkväll hos mig under sommaren.
Bild 3. I Danmark. Var på promenad med Jonas och Mattias och checkade området där min moster bodde ;)

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback