You're the sun and I'm the moon

Hej hörrni.

H
ar precis fixat mig klart nu och ska äta lite lunch med världens bästa Jonas. Har på mig min nya tröja jag köpte igår (som jag sa att jag skulle lämna tillbaka). Jag ska testa att ha den ett tag och se hur det känns efter ett tag.. Känns som om jag kommer ångra mig om jag lämnar tillbaka den. Det är ju trotts allt fina färger och en ritkgit skön tröja ;)


Ikväll ska jag som sagt på söndagsmiddag hemma hos Anna och Nico och efter det blir det bio med Sofia och Kim. Vi ska se den nya filmen Sebbe! Har ni hört nåt om den? Jag hade ingen aning om vilken det var, men den har fått bra betyg så den är säkert toppenbra.

Aja, ha det bra allihopa! Vi hörs senare.
Kommentarer
Postat av: Pam :)

sv: okej kul att du vill vara med och tävla! ;D

2010-03-14 @ 14:29:44
URL: http://soetpam.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback