Nu ska vi fira

Hej alla söta.

Ska snart iväg och äta på texas longhorn med Jonas, Danne och Jessica. Men tänkte sammanfatta dagen lite kort för er :)

Vaknade kvart i sju för att åka iväg på en grej. Jag och Jonas mötte upp Danne och Jessica vid tåget i Trångsund, så tog vi den gemensamt till Rådhuset där vi även mötte upp Linus. Var jättekul att träffa honom igen, oavsett det som skulle ske (nej jag tänker inte berätta, det är alldeles för privat). Det vi gjorde tog rätt många timmar och var jättejobbigt. Men nu är det över så det är skönt :)

Efter det ringde jag jobbet och berättade det mesta, var skönt! Efter det åkte vi och åt på tacobar och jag köpte nya skor, strumpbyxor och foundation haha. BEHÖVLIGT. Nu ska vi "fira" med att äta på resturang, sen kanske det bär av till nåt annat ställe! Om jag orkar, har inte sovit många timmar inatt eftersom jag var orolig för det som skedde imorse-idag.

Ha en bra kväll och ta hand om er.

Bild ifrån sommaren 08. SAKNAR MITT LÅNGA HÅÅÅR!

Kommentarer
Postat av: BELLa

Vad har hänt :( ?? <3

2010-03-13 @ 11:19:34
URL: http://isabellenojd.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback