Nacka forum!

Hej sötnosar.

Har precis kommit hem till Anna och Nico igen efter en heldag i Nacka forum tillsammans med världens bästa pojkvän. Igårkväll var Anna och Anderas här och vi åt tacos tillsammans. As gott! Sen satt vi och tittade lite på "Så ska det låta" och efter det spelade vi lite Buzz och drack vin. Jättemysig kväll :)

Imorse vaknade jag och Jonas av att Anna ropar på oss, hahaha. De sov nämnligen över på soffan (medans jag och Jonas låg i världens underbaraste hästens säng) Haha. Sen fixade vi iordning oss och gick till Nacka foum härifrån.

Både jag och Jonas kom hem med en massa fina saker! Jag köpte en jättefin vårjacka ifrån New yorker, 2 fina vårhalsdukar, ny foundation. Jonas kom hem med en ny musmatta, ny mus + en mikrofon till datorn. haha, låter som han är värsta datanörden! :o men det är han ju inte. Haha! Dessutom så satt vi och åt på en jättemysig resturang högst upp i Nacka forum.

Snart ska vi gå iväg och handla middag och frukost till imorgon.
Hoppas ni haft en lika mysig dag i vårsolen. Puss!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback