Jobb och viktiga papper!

Hej babes.

Sitter och dricker mitt te nu på rasten och tittar igenom mina fina kommentarer ifrån er. Gullungar!  Blir så glad när jag ser det ni skriver till mig. Tack!

Ikväll när jag kommer hem ska jag iväg och handla. Sen ska jag fixa med en massa viktiga papper som jag har och som behöver sättas in i pärmar. Nu när jag har städat så fint i mitt rum så behöver jag få ordning på mina papper också känner jag! Haha.

När jag kommer hem ska jag lägga upp lite sminktips tror jag! Skulle ni vilja det? :)

PS Anna, sidan med studentklänningar heter: stylebystars.com

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback