Jobb, möte och pojkvän

Hej mina sötnosar!

Sitter på jobbet och har rast nu. Jag fick ta hand om disken idag eftersom att hon som egentligen står där är sjuk! Detta resulerade i ännu ondare rygg, men vafan ska man göra liksom? haha. Klart man ställer upp för "laget" hahaha. Sen kom även mjölk & sånna varor så då var det bara att ta hand om det med, men det gick bättre!

Hur som helst så ska jag på möte efter jobbet, och sen ska jag hem till Jonas och lämna hans laddare. Jag vet inte om jag sover där, eller hur det nu blir - men det löser sig! Jag kommer hur som helst vara exremt hungrig eftersom att vi inte får någon mat. (Mötet håller på ifrån 16:00 till 19:00)

Om jag sover kvar hos Jonas så uppdaterar jag antagligen inte mer idag!
Puss och kram, ta hand om er.

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback