It's Anna bitch.

Helloj alla muppskar. Anus in tha b to the l to the o to the g to the g-
B-L-O- G-G...
Vet att ni har saknat mig grymt mycket. Märkte ju de på "Catrins"  kommerntar som Ida berättade för mig. Åh hallelujah vad jag skratta
Ida: Anna känner du någon som heter Catrin? (Så berättade hon om kommentaren)
Jag: Aaa.. Typ pappas syssling eller något.. men jag tror inte de är hon...
HAHA ibland kan man va rolig va?

Nej men just nu känner jag att jag inte vill läsa om tokio hotel. De vill säkert ni men jag älskar mig själv för mycket så jag sitter hellre och läser något jag själv skrivit. eller inte. host

Ida min kära lilla vän, vart ska jag börja.... jag vet.. Jag saknar dig, dah!!!
Okej, jag saknar Ida riktigt mycket, hon är en utav mina bästa vänner. Vi kan ha riktigt kul när vi umgås. Och båda vi är så förutsägbara ibland, haha.

Jag minns när jag hade bråkat med min gamla kille. Allt kändes förjävligt och jag kände mig som den minsta flickan i världen. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen.. Jag var redan hemma hos en vän, men när jag berättade varför jag var ledsen sa hon bara "men skit samma tänk inte på, ni är vänner imorn igen"
Många sa så. Ingen ville hjälpa till, bara inte orkade att lyssna (de kan jag förstå ibland efter som jag kan babbla rätt mkt). Men aja back to the story. Den kvällen ringde jag min vän Ida, hon pratade med sin kille Jonas och jag var så välkommen att komma hem till honom och sova (Hon var ju där såklart :p)
Minns verkligen den kvällen klart. Direkt när jag gick av bussen i trångsund möttes jag av två personer, fyra små givmilda ögon och två stora öppna famnar. Brast ut i gråt och blev omhållen på buss stationen av både jonas och ida. Följde med upp till Jonas, dom bäddade och allt till mig och var helt underbara! Så gulliga, tack så mycket.
Ida du är en otrolig vän och du har ett hjärta av guld. Hur långt de än är mellan oss ibland så kommer vi aldrig tappa varandra hoppas jag :)<3


Jag minns när du mådde dåligt i början utav förra året. Jag försökte göra allt för att rycka upp dig. Man behöver de ibland. Jag hade redan varit i din situation och visste exakt vad som behövdes. De spelade ingen roll hur sjukt kul vi hade, jag vet att du ändå tänkte på allt som var jobbigt, och de är inte fel, de är så rätt som de kan bli, men de ända man behöver i såna situationer är en vän som bara försöker få allt att bli bra.

De är typ bara jag i sverige som förstår jag jag just skrev men de gör inget, ni kan få delta i min dumhet... hihi

Ida Barck ditt fis huvve. Du vet att jag älskar dig jätte mycket! Lovelove! / Wifey

   

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback