Imorgon!!!!!

Imorgon ser jag världens bästa band.

Nu snart ska jag åka hem till Jonas och mysa, eftersom jag åker till Göteborg. Får se om jag sover där, men det tror jag. Kommer aldrig orka åka hem, haha.. Vi kanske köper lite chips & så, får se vad som händer. Film kommer vi säkert kolla på iallafall :)

Jaja.
Ni får ha en trevlig onsdag! Vi får se om vi hörs imorgon, kommer antagligen vara så himla stressad innan konserten, även om jag får gå tidigare, haha.. Hur som helst så ska jag iallafall ta med datorn till Göteborg, så lite update ifrån mig & Hanna lär det bli. Kanske ifrån kön! Höll ögonen öppna guys ;)

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback