Ich bin nicht ich

Jag sitter just nu och lyssnar på lite gamla Tokio Hotel låtar. Har ju i princip bara lyssnat på deras senaste album! Just nu är det Gegen meinen willen - åh, minnen! Jag lyssnade alltid på den när jag var arg förut, hahah. Och den fick mig alltid på bättre humör - oavsett vad det handlade om. Jag älskar texten också.

Ångrar att jag aldrig åkte iväg till Essen med Rebecka och fick se deras Zimmer 483 tour. Då skulle jag även fått höra Ich bin nicht ich, som var den första låten jag hörde!

Fan vad jag saknar tiderna när det knappt var några som lyssnade på de. Ibland kunde det kännas som att jag var den enda i hela Sverige. Nu vet alla vilka de är & de flesta är anti. Det har typ blivit en "grej" att Tokio Hotel ska man hata - för de är fula och äckliga. Förstår inte varför alla är så himla negativa hela tiden. Pinsamt! Vägra stå för din egen åsikt.


Vad små de var här! :D

Kommentarer
Postat av: Melissa♥

SV; Takk,takk. Ja vi kan godt følge hverandre^^

Søt blogg du også<3

2010-03-21 @ 12:00:51
URL: http://uniquegirl.blogg.no
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback