Gaudi + Pilot

Just det. Igår var ju jag och Jonas på resturang med Jessica och Danne för att fira! Det blev tyvärr inte Texas Longhorn eftersom det var helt proppfullt, men istället gick vi till en jättemysig resutang som heter Gaudi. Vi kom dit vid 21 tiden och satte oss och åt. Jag, Jonas och Jessica beställde grillad entrecot med pommes frittes och bearnaisesås (stavning? haha.) Och Danne tog något som jag inte kommer ihåg vad det hette, hahaha. jag ville beställa en frozen strawberry daiquiri, men de hade tyvärr inte det, så det blev cider för mig och Jessica. Sen förvandlades resturangen till en nattklubb - Pilot. Vi satt där ett tag och snackade, sen åkte vi hem och gick till värdsan och satt där och pratade lite skit, haha. Vid halv 2 kom jag och Jonas i säng. Jätterolig kväll :D

Nu kom Jonas, vi hörs senare!
Ta hand om er.
Kommentarer
Postat av: Martina

Hej Ida (: Kommer du ihåg mig ? från göteborg. Trevligt att jag hitta till din blogg xD Gå in och kolla på min blogg får du se alla mina bilder från konserterna :D

/ Martina

2010-03-13 @ 16:15:47
URL: http://zoomintome.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv: ja jag älskar det klippet/låten/uppträdandet..så jäkla bra med power i det!

2010-03-13 @ 18:33:12
URL: http://themusiclives.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback