Dejtingsajter



Som jag skrev tidigare så tänkte jag skriva ett inlägg om dejtingsajter! Varför? Jo, helt enkelt för att jag & Jonas träffades via internet.


Vissa hittar sin partner ute på krogen, andra på internet - som jag. Jag och Jonas träffades av en slump på en sida so heter hamsterpaj. Båda skaffade hemsidan på skoj för att jag skulle "ragga" på killar, och han på tjejer, haha. Samma dag som jag skaffade min sida, hittade jag honom på onlinelistan. Jag skrev ett kort litet inlägg och efter någon dag tror jag det var, så fick jag ett svar tillbaka. Vi började prata mycket på söndagen den 18e november. Min bästa vän jag hade då, Bella, visste vem Jonas var sen tidigare eftersom det visade sig att de gått i samma skola. De pratade och bestämde att han skulle dyka upp på tisdagen den 20e november, när jag hade köruppvisning. Jag skulle sjunga en låt solo för ungefär 50 personer - och då även inklusive Jonas. Han kom sist in i salen, och jag blev så sjukt nervös, fick fjärilar i magen och alltihopa. Jag sjöng, och efter det pratade vi lite och bestämde att vi skulle träffas den fredagen. Och på den vägen är det!

Anledningen varför jag skriver detta är för att jag vet att det är så himla många som letar efter en partner. Det finns extremt många dejtingsidor. Både gratissidor och där det kostar att bli medlem. För att hitta rätt tänkte jag tipsa er o två sidor där de har samlat massa olika adresser och skriver exakt info, sida för sida.

Dejtingsidor
Gratis dejting

Lycka till.
Kommentarer
Postat av: Sofia

OCH! Jag och Kim träffades på pea, och nu har vi varit tillsammans i över ett och ett halvt år!



Tänk på det alla Idas läsare! :D

2010-03-03 @ 20:51:48
URL: http://faaji.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback