Canon Powershot SX200

 

Denna kamera, Canon powershot SX200 vill/ska jag köpa.

Egenskaper:
  • 28 mm vidvinkelobjektiv med 12x optisk zoom
  • 12,1 megapixels
  • Kompakt design i tre färger
  • Snabb DIGIC 4-bearbetning
  • Smart auto med teknik för motivigenkänning
  • Teknik för rörelseigenkänning
  • Teknik för ansiktsigenkänning
  • 3,0-tums LCD-skärm
  • HD-filmer och HDMI-anslutning
  • Läget Manuell kontroll
Bra, eller? Haha. Vad jag har sett, så har det blivit riktigt fina bilder ifrån olika miljöer med denna kamera. När jag får min lön springer jag nog och köper denna direkt.


Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback