Alien

Det var super härligt att träffa Rebecka kan jag tala om för er.

Vi träffades vid Åhléns (as usual ) klockan 17 och så gick vi först runt och kollade lite i affärer. Efter ett tag kände vi oss hungriga så vi gick till vårat fik, John Chris, haha. (Vad annars?). Jag tog en ljummen sallad med kräftskärtar tror jag det hette, och Rebecka tog en jättegod smörgås. Där satt vi jättelänge och pratade om allt mellan himmel & jord. Sen ville vi ha efterrätt, haha! Det blev en kladdkaka till mig och någon pekantnötkaka för Rebecka, den var jättegod faktiskt, hih. Vid 19 tiden gick vi till centralen men då hade SJ grejen vi skulle prata med stängt, så då gick vi till tunnelbanorna och skildes där. Ses snart igen!

Nu ska jag tvätta bort mitt smink och lägga mig och titta på TV. Jag är så himla trött! Öppnade ju imorse. Imorgon är det möte för mig, så jag kommer hem jättesent. Runt halv 8 på kvällen.. Menmen. Skriver kanske något inlägg då. På onsdag ska jag träffa Jossan och fika med henne, ska bli jätteroligt :)

Sov gott sötnosar!
Slänger in bilder ifrån dagen imorgon (om jag bloggar då)
Kommentarer
Postat av: johanna

svar : haha ja då :) hoppas allt är bra idag också.

2010-03-22 @ 21:07:17
URL: http://joojo.blogg.se/
Postat av: IDA

Jag saknar er båda! ♥ Jag vill också bo i Stockholm och tvinga er att träffa mig på stan då och då. :( Haha..



Sv: Ja, haha precis! Så jävla klockrent!

2010-03-22 @ 22:10:53
URL: http://iiea.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback