2 & 3 dagar kvar

Hej allihopa!

Jag håller på att packa för fullt alltså. Känns riktigt skönt att få det gjort, haha. Pratade öven med Rebecka och hon skulle prata med sin kompis om när jag kunde komma och lämna min resväska i bilen vi ska åka med. Kommer vara så himla skönt när den väl är lämnad och jag bara kan koncentrera mig på en sak - konserten! Underbart och härligt, haha.

Har varit på jobbet idag. Känns riktigt härligt att vara tillbaka :) Dock är inte rösten på topp, och det är ju lite synd med tanke på att barnen inte alltid lyssnar om man inte höjer rösten eftersom att det redan är sådan hög ljudvolym där inne. Menmen, det gick bra iallafall :D

Nu ska jag äta, och sen ska jag skriva ett inlägg om dejtingsidor! ;D
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback