Snabba cash har biopremiär på fredag!!

Den här dagen har gått riktigt bra faktiskt. Har fått koll på alla namnen nu och suttit & lärt känna barnen lite, haha. Vi lekte "kom alla mina små kycklingar", ritade, pysslade osv. Så det känns mycket bättre idag än vad det gjorde igår när jag kom hem ..

På fredag har Snabba Cash premiär på bio. Och jag vill verkligen se den då! Men vi hade bestämt att jag, Jonas, Kim och Sofia skulle gå tillsammans .. Men Kim är i Vemdalen på fredag tydligen, så vi får se om det blir någon bio i veckan eller inte! HOPPAS.

Mamma håller på att göra lasange, gud så gott! Älskar verkligen det. Och sen ska jag titta på halv åtta hos mig, haha. Och sen blir det typ sängen. Börjar nämnligen klockan 8 imorgon och slutar 16:30.

Längtar till 5e mars.
Kommentarer
Postat av: emilia

jättefin blogg!

2010-01-12 @ 22:01:25
URL: http://eece
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback