sjuk dröm!

asså fyyyyyy, vilken jävla dröm jag drömde inatt. usch! jag var typ helt skakis när jag vaknade .. hah! först drömde jag att jag missade tokio hotel konserten i stockholm. dagen efter skulle jag ta tåget till göteborg eftersom att jag skulle se de där också med hanna. men jag missade tåget för att det typ var som en jättestorlabyrint man skulle gå i för att hitta spåret, och när jag väl kommer upp dit så  åker typ tåget (tan några passagerare i). så då var jag tvungen att ta ett annat tåg, alltså betala en ny biljett och nästa tåg går klockan 18. och då skulle jag komma fram klockan 20 när konseten började, hahaha.

och sen av någon anledning så missade jag det tåget också! och allt var kaos. sen dissade hanna mig och gick med någon annan, och efter ett tag så såg jag mina grannar på landet, hanna & emma. och de hade sett konserten i göteborg, och var typ helt överlyckliga. HAHHA! SJUK DRÖM! men jag hoppas verkligen inte att den blir sann.

nej fan, nu ska jag försöka lugna ner mig här, och så ska jag strax gå till jobbet.
ha en bra dag allihopa. pussen!

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback