natt shopping

klickade hem lite kläder ifrån H&M lite snabbt. inte bara till mig själv, utan även till pappsen. lägger inte upp bilder på hans tröjor eftersom att han läser min blogg.. då blir det ju ingen överraskning! haha.

försökte titta på någon tröja till min kära lillebror också, och hittade ett par - men på den jag tyckte var snyggast var det leverans tidigast i april, och det kändes lite långsökt! haha. så jag får försöka titta på någonting till honom imorgon i stan. (om vi kommer iväg), och där ska jag även köpa NHL till Jonas, då blir han glad. och det är han lätt värd också.

tyckte det var lite kul med färgglada underkläder! så himla tråkigt med bara svart & vitt hela tiden..




ballerina skor - 99kr
push up bh - 129kr
stringtrosor - 59,50kr

 

nej, nu är ögonlocken alldeles för tunga, haha.
godnatt allihopa, nu ska ligga & krama om min varma älskling.

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback