klipptid imorgon

imorgon har jag tid hos frisören! ÄNTLIGEN. haha, så jävla najs. har fått boka om min klipp & slingtid enda sen i november pga jobb och att jag blivit sjuk och så. men nu fan, nu är det dags! (om jag inte blir akut sjuk under natten) funderar på lite förändring med håret, men alla säger alltid att det är så snyggt, så kanske ska behålla det som det är ändå, haha. vi får se imorgon helt enkelt ;) vad tycker ni att jag ska satsa på?

pratar med Hanna i telefon nu också. och vi planerar lite inför Göteborg. det kommer verkligen bli hur najs som helst och jag längtar jättemycket.

måste bara skryta lite, jag får 24000kr imorgon, hahaha. helt otroligt!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback