jobb erbjudande

har precis kommit hem ifrån jobbet och väntar på att pappa ska ringa. då ska vi nämnligen åka till bea och handla matsäck till mig eftersom att jag ska iväg på museum imorgon med barnen. ska bli jättekul faktiskt :) funderar på om jag ska ta sallad till lunch imorgon. det är ju hur gott som helst! avokado, melon, majs, isbergssallad, gurka, tomat, kyckling & potatissallad. älskar't

idag hände även en liten rolig grej. de ringde ifrån en förskola som jag sökt jobb på och de ville att jag skulle komma på en interjuv!! pappa tycker att jag ska ringa eftersom att det är fast jobb, men jag ska prata med mamma också. skitkul! är ju inte säkert att jag har fått jobbet ännu, haha. men ändå. känns jättekul att några hört av sig :)

nej nu ska jag titta igenom era fina kommentarer & svara på de.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback