JÄVLA SNÖOVÄDER!

har typ precis kommit hem! skulle egentligen ha åkt till stan och träffat Jonas, men kul i det här vädret liksom? haha. nej usch. kunde inte ens få igen dörren här hemma eftersom att det var så mycket snö.. VI BEHÖVER INGEN MER SNÖ NU!!! och i helgen ska det ju tydligen bli -20 och ännu mera snö. ingen kommentar!

imorse öppnade jag på jobbet och det gick jättebra. satte på diskmaskinen, kokade ägg, gjorde kaffe & te osv. sen strömmade barnen in! på förmiddagen innan det började snöa så tog jag med mig två utav barnen & gick till den gamla förskolan jag jobbade på och hälsade på de. haha, vad roligt det var att träffa alla igen!

på fredag ska jag träffa Bella. ska åka till henne efter jobbet och fixa en hemlighet, sssch! och senare på kvällen ska jag gå ut med Jonas, Anna och Andreas. och säkert några fler! ska bli as kul. försökte fota hur mitt hår ser ut, men det gick inte så bra - så ni får helt enkelt vänta med bilder & så, haha.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback