Instängd 2

har kommit hem ifrån bion nu. var där med Jonas, Anna & Jocke.

vi blev upphämtade av Anna vid typ 6 tiden och sen åkte vi och handlade tacos som vi skulle äta hemma hos de. as gott, men jag åt typ för mycket så jag hamnade i matkoma ett litet tag! HAHA. sen spelade vi Buzz & jag vann båda gångerna, fyfan vad GRYM jag är. efter det åkte vi in till sergel eftersom att vi skulle gå på Instängd 2. fy i helvete vad äcklig den var, hahaha usch. (tur att Jonas ligger precis mig inatt!) dock var 1an mycket bättre.

sen fick vi skjuts hem & nu ska vi sova. eller, Jonas sover redan, pluttisen.
imorgon blir det en runda på stan innan vi ska hem till Anna och Nico på söndagsmiddag. supermysigt!

Jonas Sundfeldt är universums underbaraste människa.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback