IM RICH

oj shit! igår hade jag 75 läsare, rekord på hela månaden. välkommna & hoppas att ni stannar!

ska snart åka till jobbet, börjar klockan 8! men jag får skjuts idag, fett skönt. och efter jobbet ska jag ringa anna direkt för jag tror att hon hade lite gossip om någon speciell person, eller om något, haha. så det blir lite smaskigt! :D

saknar jonas! ska ringa och väcka honom snart, världens finaste pojkvän. vi hörs lite senare eller någon annan dag, puss på er.

YES. jag har fått lön, 12872 kr. jag är rik!!!! och jag ska beställa biljetter till göteborg idag, woho! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

skoj med besöksrekord :D

2010-01-15 @ 08:27:15
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv: Haha okej, asså jag lånade alltid mammas och det var ju ett par år sedan så den flaskan ser förmodligen inte ut så längre och jag kommer inte heller ihåg vad det var för märke;) Vi får väl helt enkelt fråga efter något bra i affären..haha.



Japp, men du var inte utanför Grand Hotell för i såna fall har ju vi förmodligen träffats?:)

2010-01-15 @ 11:04:10
URL: http://themusiclives.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback